    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Date: Thu, 23 Sep 2010 10:28:19 +0200

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i7f29o$qlh$...@i...gazeta.pl...

    > Hmmm w BRE banku takie atrakcje? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej
    > że niedawno zmienili TOiP. No ale jeżeli to jednak prawda, to ciekawe na
    > jak długo ;)

    To jest tak spektakularne, że aż nienormalne (jako żywo przypomina mi się
    Getin)! Nie powinno tego być. Jedyna niedogodność jest taka, że trzeba to
    "porcjować" po 5000 zł. Dziwne, bo wydaje mi się na podstawie dzisiejszych
    doświadczeń, że nie istnieje limit dobowy w Bluecash, jaka to zatem różnica
    czy 100 przelewów po 5k czy jeden na 0,5m? Ale prowizja 0,1% wymiata, czegoś
    takiego nie widziałem w mBanku od ich startu. Bardzo ryzykowne zagranie ze
    strony banku, na boginię, jak to się ma bankowi opłacać? Ja na przykład
    pracowicie kończę wytransferowanie 100% sald wszystkich mBankowych KK. I
    marna jest nadzieja, że nie będę miał środków na spłatę na koniec grace
    periodów.