  • Data: 2009-04-25 22:38:03
    Temat: Re: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gsvuic$sc3$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja nie wiedziałem, że można nie mieć tokena.
    >
    > To może jeszcze opłata za "środek autoryzacji" (token, przesłanie karty
    > kodów, wysłanie sms-a)?

    musiało by liczyć przy ilości przelewow to mocno komplikuje
    jeśli ktoś wybierze kody sms a w danym banku nie ma, to musi być coś innego
    wybrane czyli priorytety
    1. wybrana, 2. alternatywa1, 3. alternatywa2, 4. alternatywa3

    np. 1. kod sms, 2. kody jednorazowe, 3. token, 4. zdefiniowani bez
    potwierdzeń

    jako pokazać że dany bank nie ma, sam już nie wiem jak to zrealizować
    ktoś wybierze hasła sms, to muszą być i nie pokazywać tych bez kodów sms?
    już nie myślę, idę spać, dobranoc