  • Data: 2009-04-26 08:21:49
    Temat: Re: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gt12cr$geb$1@news.wp.pl...
    > Bardzo fajne zestawienie,
    > Tyle, ze zbyt duzo szczegulow w tabelach lub zwiekszenie ilosci kolumn
    > skomlikuje je tak, ze bedzie neiczytelne. I tak mam wrazenie, ze
    > rozumialem je w pelni dlatego, ze znam oferte tych bankow - jako
    > kompletny laik chyba bym sie zagubil.

    raczej zwiększać już nie chciałem
    karty debetowe większość banków ma bezpłatne
    nie chcę też ludzi przyzwyczajać do nie czytania TOIP

    wydanie i duplikat pewnie zlikwiduję dodam koszty wypłat z bankomatów i pod
    gwiazdką sieci bezpłatnych bankomatów?

    > Moze wprowadzilbys linki aktywne do szczegolow, w komorkach, gdzie sa
    > warunki dodatkowe zwiazane z pojawieneim sie oplat za konto czy przelewy.
    > Tam, gdzie nie ma zadnych warunkow, komorka bylaby bez linka.

    linki co jakiś czas się zmieniają jakbym do każdego szczególu dawał, mógłbym
    potem nad tym nie zapanować, w tej chwili są dwa linki do banku i toip

    > Moze rowniez wprowadzic zapis "0zl - 8 zl" tam gdzie oplata jest naliczana
    > pozniej, jesli nie spelniono warunku i "30zl - 0 zl" tam, gdzie oplata
    > jest pobierana i zwracana po spelnieniu warunkow stawianych przez bank.
    wg. moich wytycznych takowe są pod gwiazdką ukryte, wystarczy ją wskazać
    powyższy zapis poszerzałby tabelę, chyba każdy w TOIP czyta gwiazdki

    > Nie zwrocilem uwagi jak z kartami debetowymi - czy podales koszty karty i
    > wyplat oraz czy jest podana siec bankomatow bezplatnych z ktorej mozna
    > skorzystac.

    koszt miesięczny karty jest, koszt wydania karty ukryję w opłatach
    miesięcznych oczywiście z gwiazdkami

    > Naprawde bardzo mocne zestawienie i jesli bedziesz je rozwijal i
    > aktualizowal, moze byc bardzo popularne w sieci.
    miło mi to słyszeć, strona o kosztach banków powstała na podstawie
    http://zvoip.prv.pl