  • Data: 2008-03-09 09:38:45
    Temat: Re: dają gdzieś kredyt ok.5tyś na dowód ?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Jasna sprawa, ale nawet najlepsze (pod tym względem) banki mają jakieś
    > dziwne współczynniki. Najgorsze biorą dochód w postaci: brutto minus
    To chyba masz wyjątkowego pecha.
    JAk się starałem o kredyt hipoteczny. (1,5 roku temu) to wszędzie wykazywali
    zrozumienie i używali pojęcia 'dochód do rozporządzania lub podobnego"

    A jeśli chodzi o czas z którego się tak wszyscy wyśmiewają: Czy te dzieła w
    Twoim przypadku są za każdym razem dla kogoś innego? Czy moze jednak jest
    zbiór firm dla których robiłeś stado dzieł od jakiegoś czasu..
    KJ