  • Data: 2008-03-09 19:14:10
    Temat: Re: dają gdzieś kredyt ok.5tyś na dowód ?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > 1. w których bankach?
    M*banki, nordea, pekao, bzwbk, mille - przy czym w BZWBK analityk
    finalnie i tak potraktował tak jak piszesz. W pozostałych - tak jak
    chciałem ja.

    > 2. 1,5 roku temu mogło być jeszcze inaczej - ostatnio ostro się
    > pozmieniało, a wtedy chyba nawet nie było tych obostrzeń dla kredytów
    > walutowych (i przez to, k*.*, musiałem brać złotówki, a nie franki)

    Nie wiem jak jest "ostatnio". Ale do czasu tych zawirowań w USA raczej
    nie spodziewałbym sie gorszego podejścia. W ostatnim półroczu faktycznie
    mogło się coś zmienić.

    > I tak, i tak.
    A, nie dokończyłem. Po prostu podałem, że "dla tej firmy różne <<dzieła>>
    robię od X lat" i starczyło.

    KJ