eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny? › Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny?
  • Data: 2014-07-07 11:31:38
    Temat: Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi wyszło, że to wszystko.
    > Errata: wlać 1 500 i nie brać karty do konta. W tym przekonaniu
    > utwierdził mnie pracownik zakładający mi konta.

    już nieaktualne ;-((
    W nowym cenniku PKO Konto za Zero, czyli flagowy rachunek z oferty
    banku, znajduje się w sekcji "wycofane z oferty". Zmieniają się w nim
    progi zwalniające z opłaty za rachunek i kartę. Opłata warunkowa za ROR
    będzie się pojawiać, jeśli klient nie zasili go wpływami na poziomie
    1000 zł (obecnie 1500 zł) oraz nie dokona transakcji kartą lub mobilnie
    na minimum 100 zł. Opłata warunkowa w karcie pojawi się, jesli nie
    zostaną dokonane transakcje na kwotę co najmniej 150 zł (obecnie 250
    zł). Opłata warunkowa za kartę wzrośnie z 2,90 zł do 3,90 zł.

    <http://prnews.pl/hydepark/pko-bp-siegnie-gebiej-do-
    kieszeni-klientom-po-wakacjach-podwyzki-3160100>
    Marcin "lolekanabolek"