  • Data: 2019-12-12 23:07:57
    Temat: Re: curve+amazon.de
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Dec 2019 13:58:34 -0800 (PST), jacgl napisał(a):
    > Parę dni temu płaciłem na amazon.de ok 60 Euro kartą curve+Citi kredytówka,
    wszystko poszło gładko. Można więc założyć że karta jest przez amazon zweryfikowana,
    adres nabywcy zgadza się itd. Nawet cashback za amazon został naliczony przez curve.
    > Dzisiaj kolejne zamówienie, trochę droższe, ale znacznie poniżej limitów
    oficjalnych curve. Ten sam zestaw z Citi, przychodzi powiadomienie push o płatności,
    ale za moment mail z amazona -płatność odrzucona. W aplikacji curve nie ma śladu po
    transakcji, w Citi też brak śladu.
    [...]
    > Cóż... fintechy... polegać na nich na pewno nie można.

    A na bankach mozna ?
    Chce doladowac telefon Virgin z bankomatu PKObp.
    bankomat mowi, ze ma trudnosci technizne i nie doladowal.
    Zmieniam karte i probuje jeszcze raz. Znow trudnosci.

    W Milku jest obciazenie i wkrotce zwrot.
    W BNP na apke przychodzi powiadomienie o obciazeniu, a po paru dniach
    ... sladu nie ma. Cuda.

    J.