    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: cos jak watutomat ale lokatowo-kredytowy
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 25 Aug 2013 07:47:44 +0200

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 16:54:58 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Średni zysk: 18,7%.
    > OK, jeśli chodzi o lokaty to (teoretycznie) lepsze od banków, ale jaki
    > interes mają kredytobirocy?

    Taki, że w banku nie dostaną. :)

    > Obecnie można dostać w banku krótkoterminowy
    > kredyt gotówkowy poniżej 16%.

    Krótkoterminowy kredyt gotówkowy (taki na 53 dni) to można dostać za
    śliczne okrągłe zero.

    > Chyba że chodzi wyłącznie o uproszczone procedury...

    Często także o to, o czym wspomniał Kamil - szarego pożyczkodawcę łatwiej
    można przekręcić (niż wyspecjalizowane instytucje), możliwości ma mniejsze,
    łatwiej przełknie stratę.

    Jak dla mnie, to strasznie szemrany interes. "Lepsi" są tylko kolesie na
    forach oferujący inwestycje bez ryzyka straty i z jakimiś niebotycznymi
    gwarantowanymi stopami zwrotu, a na trzeźwe uwagi typu "chłopie, weź kredyt
    albo idź do Providenta, po co masz tyle przepłacać" wymyślający jakieś cuda
    na kiju o swojej dobroci i misji. :)

    AK