  • Data: 2003-11-06 07:28:24
    Temat: Re: co zrobic,gdy zgina dokumenty...
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > Niedawno skradziono mi dokumenty (dow. os., prawo jazdy, dow. rejestr,
    karty
    > bankomatowe (dzieki kontom dostepnym w Internecie natychmiast przeniosłem
    > wkłady w bezpieczne miejsce - były to karty debetowe - tu jest ich
    wyższość
    > nad kedytowymi)). Zgłosiłem to na Policji. Po 3 m-cach umorzono śledztwo.
    > Bez problemu przyjęli zgłoszenie. Dow. Os. należy zastrzegać (unieważnić)
    w:
    > Wydz. Spraw Obyw.- Organ Wydający, oraz w bankach, gdzie masz konta. (
    > niektóre pobierają opłaty np. PKO BP (10 zł). Robisz to po to, aby nie
    mieć
    > problemów ze strony np. firm., które mogli "nabrali" złodzieje. Po 3
    > tygodniach złodziej zadzwonił, że chce abym wykupił dokumenty, (pewnie nie
    > bardzo mógł je wykorzystać, ale z upewnieniem się trzeba zaczekać jeszcze
    > napewno z 2 lata) - ja go wyśmiałem. Miałem już duplikaty, ale kosztowało
    > mnie to dużo czasu i ok. 200 zł.
    > Pozdrawiam
    > Waldek

    No toś waść d.. wołowa - propozycję wykupu się zgłasza na policję - ci
    użądzaja zasadzkę i są duże szanse że cholerny złodziej wyląduje w pierdlu.
    I wbrew pozorom i powszechnym opiniom policja to robi (co najwyżej trzeba
    kogoś wyżej poinformować) - tylko że musi mieć zgłoszenie od poszkodowanego!