  • Data: 2003-11-06 10:27:07
    Temat: Re: co zrobic,gdy zgina dokumenty...
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bocum0$qos$1@absinth.dialog.net.pl...

    > A po co? Wystarczy przeciez w jednym, banki i tak maja wspolna baze
    > Dokumentow Zastrzezonych (MIG-DZ)

    To w końcu utratę dowodu trzeba zgłaszać na policję, czy do organu
    wydającego? I kto niby ma wydać potwierdzenie zgłoszenia utraty? Bo
    zgłupiałem. :-)

    Byłem przekonany, że na policję zgłaszam utratę, a z organem wydającym
    załatwiam wydanie duplikatu. A widzę w tym wątku informację, że to organ
    wydający powinien przyjąc zgłoszenie i wydać potwierdzenie.
    Czy 'organy wydające' zastrzegą dokument w bazie MIG-DZ ?

    I jak z prawem jazdy / paszportem ?

    Pomóżcie. :-)

    --
    Pozdrawiam,