  • Data: 2007-11-01 20:34:30
    Temat: Re: co zamiast BPH?
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Opalski wrote:

    > Lukas e-konto pro
    >
    > koszt max 9 PLN, ale może być 0
    > przelewy za free
    > bankomaty bzwbk i euronet

    To co sobie cenię w koncie to margines błedu - najlepiej duży (tak
    nazywam DEBET czy limit w rachunku).
    Lucas tego nie ma, a to co ma jest płatne, niewygodne. W BPH mam 5k za
    darmo - totalnie za darmo i bezterminowo. Nie musze tego odnawiać co
    roku, płacić za możliwość posiadania - jesli nie wykorzystam. Fakt -
    rachunek kosztuje 19 zł i karta 2 ale nie mam żadnych innych kosztów.
    Można mówić, że mBank jest za darmo - jesli jednak płaci się rachunki,
    to za przelewy równiez się uzbiera. Można miec wypłaty z bankomatów za
    darmo (zagranicą) ale w Polsce nazbiera się z prowizji kilka kolejnych
    złotych.
    Trzeba sobie samemu odpowiedzieć co wziąc. Ważna jest odległośc od
    bankomatu, potrzeba limitu, ilość przelewów, jakość bankowości
    elektroniczej. Za 21 zł mam czego mi potrzeba - mimo różnych
    wkurzających drobiazgów co jakiś czas. Liczę, że małe BPH nie zmieni się
    za bardzo.
    L.