  • Data: 2007-11-01 21:07:45
    Temat: Re: co zamiast BPH?
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > ? Przeciez mBank ma darmowe wyplaty z Euronetu i BZWBK. A przelewy ?
    > Za swoje 21 zl miesiecznie zrobisz w mBanku 42 przelewy Troche sporo.

    NO i co z tego. W moim miescie jest 1 euronetu i to na GSM i na drugim
    końcu. Napisałem, że trzeba odnieść do siebie. BPH mam pod nosem.

    > Odleglosc od bankomatu nie ma zadnego znaczenia. Ja z bankomatu
    > pobieram pieniadze raz w miesiacu.

    A ja nie - znów kolega musi sobie odpowiedzieć, czy lubi wybierac kilka
    tysięcy i nosić do domu, czy woli wygodnie podejśc po 200 czy 300 do
    bankomatu w poblizu.
    L.