    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 28 Oct 2021 05:00:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: citek mnie dręczy
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 22:09:53 UTC+2 Imka napisał(a):

    > Na wyciągu, pod listą operacji, do czasu osiągnięcia progu zwalniającego
    > z opłaty. Ale najprawdopodobniej jest to drukowane tylko dla tych,
    > którzy muszą wykręcić jakiś limit wydatków, żeby uniknąć opłaty rocznej.
    > TZ ma citka bezpłatnego dożywotnio i żadnego sumowania na wyciągu u
    > niego nie ma.

    A, ja też taką mam i pewnie dlatego nigdy nie zauważyłem.
    Hmm, a jak osiągniesz próg zwalniający z opłaty rocznej to przestają to na kolejnych
    wyciągach drukować?
    citkowa KK z opłatą roczną - to musi być jakaś stara umowa (no chyba że to mc world
    elite ;)

    > Ciężko mi cokolwiek stwierdzić bo ja mam operacje przeraźliwie
    > standardowe, zwykłe płatności w sklepach i to wszystko. Żadnych
    > przelewów, żadnych - z przeproszeniem - curv, revolutów i innych takich
    > podejrzanych wynalazków.

    "Z czego" to chodziło o to, z jakiej opłaty zwalnia.
    A nie o to, jakiego typu transakcje wlicza do licznika.

    MC world - i jak się ta data ma do daty ważności starej karty?
    > Stara karta miała ważność do grudnia 2020, opłata z datą 1 grudnia
    > pojawiła się na wyciągu z 20 grudnia 2020 r - czyli wszystko odbyło się
    > w ostatnim miesiącu ważności karty.

    Dzięki, to pewnie mi naliczą 1 listopada.
    A pamiętasz może, kiedy aktywowałaś nową kartę?
    Póki co dostali reklamację, że karty brzydkie, że takie same wszystkie, a są klienci
    ("jam to, nie chwaląc się, sprawił") mający 5 różnych KK santandera - no i że są
    głupki, bo cały czas wysyłają zwykła pocztą karty z włączonym NFC (a te, które
    wysyłają z wyłączonym - czyli chyba platyny - wysyłają kurierem) - zobaczymy, co
    odpiszą.

    Póki co francuz się nie pyta, czemu zapłaciłem aion 10k.
    I dobrze. Podobno santander blokuje karty - ale tam robiłem póki co tylko testy po
    100zł.
    Ale wniosek o zwiększenie limitu odrzucili - widać jestem na granicy zdolności i
    zmiana z 7,2% na 8% robi różnicę.
    Albo może analityk miał z rana zły humor... Następnym razem trzeba składać po
    południu ;>

    Ale są francuscy na maxa.
    SMS: "Witaj, z przykrością informujemy, że Twój wniosek o zmianę limitu kredytowego
    został rozpatrzony negatywnie. Szczegółowe informacje zostały przesłane na adres
    e-mail podany we wniosku."
    No to mail: "Witaj DAWID, z przykrością informujemy, że Twój wniosek nr ... z dnia
    2021-10-28 07:44:44 o zmianę limitu kredytowego złożony w Systemie Bankowości
    Internetowej GOonline został rozpatrzony negatywnie.
    W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Infolinią dostępną pod numerem: +48 503 280
    079 (infolinia czynna od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku, w dni robocze,
    koszt połączenia według cennika operatora) lub napisz wiadomość e-mail:
    k...@b...pl" - dowalili szczegółów że hej ;)