    From: "Artur" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: brak funduszy na spłate kredytu
    Date: Sun, 16 Nov 2003 18:38:58 +0100

    Tym pięknym interesem był Pub w p...lonej Łodzi na kóry był kredyt w tym
    samym banku .Niestety interses ten nie wyszedł wyciągnąć sie pieniedzy nie
    dało ponieważ poszły na remont lokalu w prywatnym lokum .Kwota pożyczki
    musiała byc spłacona było to 100000zł . zastawem tego kredytu był dom
    wspólnika. Uruchomiłem pienjądze z pożyczki do eurokonta i cześc z kart
    .Nastepnie przez dwa czy już trzy lata płaciłem tylko odsetki. Wypłacałem na
    to z kart które każdego piątego miesiąca powinny sie być spłacone na
    konto.Wpadłem w tę maszyne tak że teraz nie mam już skąd wziąc na to żeby
    pokryć te karty a wten sposób mam przekroczony limit na eurokoncie o 33000
    zł.Wydaje mi się że oprocentowanie tego długu wynosi 18,5%. Takze nie ma co
    oceniać tego jako brak szczerości .Przez te lata czekałem na jakiś cud ale
    niestety a wyjmowanie pieniędzy z kart kosztowało mnie 3.5 % i odsetki od
    lini kredytowej około 700 zł w ten własnie sposób pogrążyłem sie po pas.Ach
    szkoda gadać
    pozdrawiam Artur