  • Data: 2004-05-14 13:10:26
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski wrote:

    > Zwłaszcza ta ostatnia sesja do 13 jest bardzo "on-line" :))).

    Ostania sesja o 13.00?
    "W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir w
    następujących godzinach:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR
    Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy,
    realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
    eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym."

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

    > Nie do 15, lecz od razu.

    Mam wrażenie, że chodziło o różnicę wynikającą z "pracy na łączach"
    m/serwerem a kompem klientów.

    pzdrw
    PK