  • Data: 2004-05-14 15:53:18
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d09.00000fb6.40a376ef@newsgate.onet.pl...
    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo
    dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    Ja jeszcze tak na marginesie, obok tej całej dyskusji.
    Ciągle przechowuję (a co, na pamiątkę) formularz,
    jaki miałem wypełnić, na odwrocie którego są jakieś
    szczątkowe informacje na temat jakichś transakcji.
    Na tyle dokładne, że wiem, jaki numer konta ma pani
    Małgorzata Ł. i że wykonała jakąś transakcję (dokładnie
    nie wiem, jaką, bo trochę szyfrem zapisane) 25 lipca
    2003 roku oraz parę innych danych.

    Pozdrawiam,
    Artur