  • Data: 2021-08-19 11:22:43
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-17 o 19:46, Bogdan B. pisze:

    > Zaraz, brak gwarancji czego i komu?

    BFG, jako absolutna podstawa.

    > O belgijskiej gwarancji depozytów było.

    Niepoważne.

    > Spodziewasz się gwarancji inwestorom? Czego, zysków?

    Spodziewałem się poważnego banku. Gwarancje... gdzieś tam... w świecie,
    na niejasnym gruncie prawnym mnie nie przekonują. W ogóle uważam, iż KNF
    powinien zakazać tego typu praktyk. Jeśli podmiot działa na terenie PL
    to powinien podlegać pod regulacje PL. Dotyczyć to powinno hazardu,
    foreksu czy Aion Banku (czy to nie jedyny twór tego typu na rynku?).

    "W przyrodzie" znane są przypadki, gdzie podmioty oferujące CFD chętnie
    kasowały klientów, ale zdecydowanie mniej chętnie wypłacały zyski. Spór
    prawny z firmą zarejestrowaną na Seszelach, Kajmanach czy tam Wyspach
    Marshalla może być... trudny. Sprawdź listę ostrzeżeń KNF, a przekonasz
    się o czym mowa. Ba! - doczytaj o problemach użytkowników Revoluta,
    który ma dość podobny model działania (jakiś "bank" z licencją gdzieś
    tam, bez placówek, chyba nawet gwarancją gdzieś tam)... Zatem taki model
    działania Aion... w połączeniu z nadzieją, iż klienci będą przez ten
    "bank" wpłacać i inwestować setki tysięcy... jest dla mnie... dziwny.

    BTW - Amber Gold podobno też miało "gwarancję"... I nawet placówki. ;-)