  • Data: 2002-12-23 18:35:17
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Dec 2002 15:55:05 +0100, "e-kran" <e...@w...pl> wrote:

    >Smieszne jest to, że eMax z kartą to w ogóle dziwoląg. eMax to przecież raczej
    >lokata, z jednym zdefiniowanym przelewem. Dawanie darmowej karty do czegoś
    >takiego Bank uznał zapewne za najmniej dla siebie opłacalne i w "delikatny"
    >sposób "zachęca" klientów do zrezygnowania z pomysłu posiadania karty do
    >eMaxa. Może zrobili analizę i wyszło im, że ilość transakcji zrealizowanych
    >przy użyciu tego delfina była na tyle mała, że muszą zacząć albo zarabiać na
    >tej karcie, albo ją zlikwidować?
    U mnie ta karta bylo ok 10 operacji miesiecznie, a ta do eKonta 1
    wybieranie z bankomatu w ciagu 2 lat ... mnie wkurzyli ze nie dali
    wyboru ktora platna, powinna byc jedna za darmo kolejna platna ... A
    sposob informowania o zmianie ceny z 0 na 36 zl byl IMHO conajmniej
    niekulturalny, zeby nie powiedziec chamski ... na stronie, emailem
    (kto podaje ten podaje) i tyle ... IMHO ludziom ktorzy nie podali
    emaila powinni przysylac kartke na adres korespondencyjny ... IMHO ani
    www ani email to nie sa oficjalne drogi o informowaniu o zmianach w
    TOiP ...

    pzdr,
    Dentarg

    --