  • Data: 2002-12-25 17:07:30
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta36zł ;-)
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <3...@g...pl> Nicek napisa?(a):

    > Dlatego ?e wyra?aj?c zgod? na wznowienie wyra?a? zgod? na wznowienie na
    > takich warunkach jakie obowi?zywa?y w momencie wyra?enia zgody. Bank w
    > istotny sposób zmieni? warunki.
    >
    > Ja b?d? sk?ada? reklamacj? w tej sprawie i b?d? domaga? si? zwrotu 36 z?
    > (jak chc? to niech anuluj? przy tym wystawion? ju? kart?).
    Warunki by?y:
    Warunki by?y:
    - automatyczne wznowienie karty, je?li klient nie z?o?y innej
    dyspozycji przed up?ywem terminu 45 dni do ko?ca okresu wa?no?ci karty
    - za czynno?ci zwi?zane z wydaniem i obs?ug? kart pobierane s? prowizje i
    op?aty zgodne z taryf?
    - op?aty i prowizje s? pobierane zgodnie z taryf? obowi?zuj?c? w dniu wykonania
    czynno?ci.
    - o zmianach taryfy bank informuje na swoich stronach WWW i przez mLini?.

    Gdzie widzisz zmian? warunków?

    Pozdrawiam,
    Pieta