  • Data: 2002-12-23 18:48:57
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Dec 2002 19:39:32 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Łączę się w bólu - dokładnie to samo tutaj. I co teraz - używasz cieni
    >delfinów, czy innego banku? Bo ja innego.
    Jeszcze mam waznego eMaxowego delfina, ale w ciagu 4 miesiecy musze
    wybrac. Cieni nie bede raczej uzywal, bo nie chce mi sie przelewac
    kasy na eKonto co chwila, takze raczej wybiore sobie inny bank :).
    mBank i multi ostatnio mi mocno podpadly, fakt ze nie trzymam tam
    milionow, ale zawsze pare zl tak ...

    pzdr,
    Dentarg

    --