  • Data: 2013-04-10 08:41:05
    Temat: Re: Zlodziejskie Spready na platnosciach karta - Sync
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 19:37:41 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Hmmm śmiem wątpić :)

    A ja nawet nie będę się tu spierał. :)

    > Moje kolejna reklamacja u nich odnośnie "Płacę z
    > synkiem" teoretycznie to 30 dni roboczych, które minęło. I co? I nic.
    > Zadzwoniłem na partyline i reklamacja w toku a bank działa pełną parą he
    > he. O mojej poprzedniej karcianej to już nawet wspominać nie chcę, bo to
    > jakaś masakra jest. Acha zgłosiłem to do KNF, ale prócz tego, że przyjęli
    > to chyba nic więcej się nie wydarzyło a przynajmniej mi nic nie wiadomo.

    Kilka dni temu czytałem (na 99% nie tutaj, acz nie pamiętam, gdzie), że
    ktoś zwrócił się do arbitra bankowego (o wypłacenie moneybacku, a jakże). I
    dopiero chyba tego typu instancje działają, bo po 30 dniach dostał należną
    kasiorę. Żeby nie było zbyt pięknie, nie dostał jeszcze zwrotu za
    wniesienie sprawy, a to, co dostał, przyszło na zasadzie "masz i sp*laj" -
    ot, wjechał wpływ na konto żadnego wyjaśnienia, zero kontaktu ze strony
    banku. Ale prokuratorem mu jeszcze nie grozili, to chyba i tak nie jest
    najgorzej.

    AK