  • Data: 2013-04-10 20:26:59
    Temat: Re: Zlodziejskie Spready na platnosciach karta - Sync
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 08:41:05 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Kilka dni temu czytałem (na 99% nie tutaj, acz nie pamiętam, gdzie), że
    > ktoś zwrócił się do arbitra bankowego (o wypłacenie moneybacku, a
    > jakże). (...)

    Arbitra to ja już nawet nie tykam. Cholera sam nie wiem czy to coś ze mną
    i moim przypadłościami nie tak czy może jakieś fatum. U arbitra mam
    sprawę złożoną, uwaga, listopad 2011. Tak to już niedługo zbliżam się
    powoli do drugiej rocznicy. Także w moim przypadku 'kombo' synek+arbiter
    znaczy jego wyniku to mogę nie dożyć ;)

    --
    xbartx