    From: "axell" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zemściłem się na spółdzielnii mieszkaniowej
    Date: Sat, 3 Mar 2007 14:51:57 +0100

    > Jak niektórzy wiedzą z autopsji jak bardzo upierdliwa i łamiąca
    > wszelkie
    > przepisy może być spółdzielnia mieszkniowa. Przez lata sie z nimi
    > gryzlem. Po
    > latach przyszla kara na nich z mojej strony :)
    >
    > Rozstalem sie z spoldzielnia na zawsze sprzedajac mieszkanie.
    >
    > Naszczescie mieli konto w bnaku, gdzie za przelewy miedzynarodowe
    > przychodzace
    > plata wysoka prowizje :D
    >
    > Codziennie przelewam 1$ za darmo z mojego konta WAMU.com na konto
    > spoldzielnii.
> [...]

    Nie chce mi się wierzyć w to że odbiorca przelewy nie może go odrzucić,
    ale skoro co parę minut dzwonią to pewnie prawda :P

    Nie wnikając co spółdzielnia Tobie zrobiła, że tak jej nie lubisz, to
    weź pod uwagę fakt, ze obarczając spółdzielnie mieszkaniową dodatkowymi
    kosztami (nie ważne jakimi - czy demolując obiekty tej spółdzielni czy
    cokolwiek innego) tak naprawdę skubiesz dodatkowymi kosztami pozostałych
    członków, bo nie sądzę żeby z tego powodu pracownicy tej spółdzielni
    obcięli sobie premię, dodatki czy inne dodatkowe uposarzenie.

    axell