    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Date: Sat, 18 Jan 2020 19:46:08 +0100
    <8...@a...kjonca>
    <4...@g...com>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Hmm, ale fizol nie dostanie paragonu z NIPem.
    A dlaczego nie? Rozumujesz jak ministerstwo. :)

    > A tak czy siak prawa konsunenckue przysługują konsumentom - a w sumie to nie wiem,
    czy firma w ogóle może być konsumentem?

    Taka sytuacja: mam dg.
    Chciałbym sobie kupic fubator do firmy, ale nie wiem czy ten który ma
    sprzedający, będzie mi pasował.
    Kupuję więc jako osoba fizyczna, na paragon, po tygdoniu stwierdzam, że
    jest OK, więc piszę do sprzedającego "prosze mi wystawić fakturę".

    I wszyscy byli zadowoleni.
    Teraz, będe musiał fubator odesłać i zamówić nowy.
    Kj

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/