  • Data: 2004-03-03 23:28:33
    Temat: Re: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Od: "sanula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kredyt Bank (KEN - blizej Kabat)
    > Obsluga - Pan bez poczucia humoru ;) (albo ja mam wisielczy humor? -
    > zartowalem czy po ostatnich wydarzeniach pociekalo troche klientow - pan
    > stwierdzil - a jakich wydarzeniach? ;))). Obsluga bardzo poprawna - ale
    > klienci za mna juz czekali - bo tylko jedno stanowisko bylo czynne.
    Koncowa
    > ocena 4
    > Procedury 5. Oddalem karty w tym VC, wyplacono mi pieniazki - po 60 dniach
    > konto bedzie zamkniete. Ciekawostka - musialem tez oddac KB karte?

    Moze nie na temat, ale ja opisze sytuacje, ktora przydazyla mi sie w KB
    kilka lat temu i dotyczy zalozenia konta. Otoz chcielismy z moja owczesna
    narzeczona (obecnie zona) zalozyc wspolne konto.Pytalismy w placowkach
    roznych bankow, czy jest taka mozliwosc i jakie warunki bank daje.
    Gdy weszlismy do sosnowieckiej placowki KB i zadalismy Pani z obslugi
    pytanie, ta zmeczonym zyciem glosem powiedziala:
    "Wspolne konto???? A po co tak sobie zycie utrudniac!!!!"
    Ta to miala spoczucie humoru....

    sanula