  • Data: 2004-03-03 23:08:14
    Temat: Re: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Od: "skorz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja ostatnio zamykałem konto, którego nie zakładałem :))

    Okazuje się że pre-paidowcom kart ING, ING zakłada konto Taryfa 0.
    Ważność karty skończyła mi się w listopadzie 2003, pod koniec stycznia br.
    był telefon iż na moim koncie w ING nie ma już dawno żadnego ruchu,
    wyraziłem duże zdziwienie bo Konto Studenta likwidowałem już bardzo
    daaaaawno temu. Ostatnio przechodząc koło placówki wstąpiłem żeby to
    wyjaśnić. Normalne konto Taryfa 0 rzeczywiście było. Ostatnia operacja taka
    jak na karcie przedpłaconej. Konto zlikwidowałem, upewniłem się czy mam
    jeszcze z nimi coś wspólnego, po odpowiedzi negatywnej udałem się do domu,
    gdzie zerknąłem do listy odbiorców w LUKASie - numer zlikwidowanego Konta
    Taryfa 0 pokrywał się z numerem który miałem na kwitku sprzed paru chwil o
    likwidacji konta.

    To mi podsunęło pewien pomysł - wiele osób narzeka że do kart przedpłaconych
    nie ma podglądu przez net. Były tu podawane sposoby z zakładaniem i
    likwidowaniem konta. A może ktoś przetestuje taką opcję:

    1. Kupno karty.
    2. Wystąpienie z wnioskiem o dostęp przez net do konta, którego numer jest
    podany razem z kartą pre-paid.
    3. Podpisanie umowy i radość z podglądu :))

    Ma ktoś czas i ochotę ? :))

    pzdrwm
    skorz