  • Data: 2007-11-15 10:03:41
    Temat: Re: Zakladanie DG: Trzeba miec konto firmowe ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik pisze:

    > Spróbuj bez pieczątki odebrać na poczcie list polecony zaadresowany na
    > firmę.
    >
    > To jedyna okazja gdzie pieczątka okazała się niezbędna, innych sytuacji
    > nie przypomniam sobie.

    Ale - czy obowiązek posiadania pieczątki wynika wprost z jakiś
    przepisów pocztowych, czy też jest to wymysł pani z okienka?

    Moja firma składa się z 3 liter oraz mojego imienia i nazwiska, i tak
    adresowane przesyłki odbieram normalnie jak osoba prywatna, na dowód.

    Bo to, co mówi pani z okienka niewiele mnie interesuje. Na przykład
    wczoraj dowiedziałem się, że listem poleconym (w przeciwieństwie do
    paczki) można wysyłać tylko dokumenty oraz "rzeczy nie mające żadnej
    wartości". Natomiast nie można (rzekomo) wysyłać na przykład ubrań, czy
    innych przedmiotów, co jest oczywiście nieprawdą.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz