  • Data: 2007-11-17 09:53:40
    Temat: Re: Zakladanie DG: Trzeba miec konto firmowe ?
    Od: d...@o...pl (D) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Thursday, November 15, 2007 11:03 AM
    Subject: Re: Zakladanie DG: Trzeba miec konto firmowe

    > Bo to, co mówi pani z okienka niewiele mnie interesuje. Na przykład
    > wczoraj dowiedziałem się, że listem poleconym (w przeciwieństwie do
    > paczki) można wysyłać tylko dokumenty oraz "rzeczy nie mające żadnej
    > wartości". Natomiast nie można (rzekomo) wysyłać na przykład ubrań, czy
    > innych przedmiotów, co jest oczywiście nieprawdą.

    jeśli coś nie ma zadnej wartości, to po co to w ogole wysyłac? Nie lepiej
    poprostu wyrzucic?
    A tak na poważnie - mam firme 1osobową od prawie roku, i nie mam zadnej
    pieczątki, i obywam sie bez niej. na rachunkach ktore wystawiam zawsze
    odrecznie wpisuje nazwe mej firmy i wszystkei moje dane. Do ZUS i US tez
    nie jest potzrebna pieczatka. Ani tez dobanku.
    Założyłem konto firmowe w Mbanku, bezpłątne, i bezpieczatki.