    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zaczyna być gorzej niżmyślałem....
    Date: Fri, 23 Jan 2009 14:30:37 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > a co cie giez jakis ukasil?
    > jak juz musisz wiedziec to majac do wyboru bycie zydem czy tez bycie
    > swinskim ryjem
    > to ja bym wybral to pierwsze.  faktycznie  wybralem jedank trzecie-
    > bycie poddanym
    > JKM Elzbiety II.

    fatso, ojczyzny się nie wybiera, ojczyznę się ma... a jak to dziadostwo w UK
    będzie dalej narastac w takim tempie jak teraz to za kilka lat angole będą
    przyjeżdżac do Polski do roboty... nasi jeszcze tam pracują rozpędem, ale co
    mądrzejsi szykują się już do powrotu, bo to się już żywcem nie opłaca... żeby
    nie wspomniec już o tym czym się tam odżywiacie... nic dziwnego, że dostajesz
    orgazmu jak ci ktoś naszej kiełbasy przywiezie...