  • Data: 2009-01-23 13:32:57
    Temat: Re: Zaczyna być gorzej niż myślałem....
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to ja bym wybral to pierwsze. faktycznie wybralem jedank trzecie-
    > bycie poddanym
    > JKM Elzbiety II.

    A co do GB fakt o maloz i sam z 3 lata temu tam sie nie znalazlem....

    Michnikowsko-Walterowska\o-Solorzowska-Aws-owska Banda WSI do tego stopnia
    okupowala ten kraj, iz jako mlody pracownik za uczciwa prace dostawalem 1200
    PLN brutto, podczas gdy ten sam pracownik (wykonujacy te same zadania) w GB
    dostawal tyle samo tylko ze Funtów.

    Nie dalo rade tego zdzierzyc i 3/4 chlopaków z mojego rocznika
    wypierdzielilo do Londynu. Mialem i ja tam jechac (moze i bysmy sie Fatso
    gdzies spotkali w Pubie w Londynie), ale wszystko sie pozmienialo i
    zostalem.

    Dr.Endriu