eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ życia uniwersytetów powiatowych - obowiązkowe RORy w Kredyt Banku › Re: Z życia uniwersytetów powiatowych - obowiązkowe RORy w Kredyt Banku
  • Data: 2004-06-30 14:25:29
    Temat: Re: Z życia uniwersytetów powiatowych - obowiązkowe RORy w Kredyt Banku
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    yayco dnia 2004-06-30 15:40 napisał(a) co następuje:

    > "Osoby, które uzyskały przydział miejsc w Domach Studenckich, zobligowane są
    > do założenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Kredyt Banku S.A." -
    > czytamy na ogłoszeniach, które przez kilka dni wisiały na terenie całej
    > uczelni. Podpisał je prof. Zdzisław Wołk, prorektor ds. studenckich
    > Uniwersytetu Zielonogórskiego."
    > Całość:
    > http://miasta.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,2156032.
    html

    Phi, nic nowego. Jakieś dwa, trzy lata temu na jednym z wydziałów UJ (a
    może i na wszystkich?) warunkiem wypłacania studentom stypendium
    naukowego/socjalnego było posiadanie konta w BPH-PBK ("bo nikt nie
    będzie płacił za przelewy do innych banków"). Nie wiem, być może możliwy
    był odbiór gotówki w kasie...

    Nie wiem, jak jest teraz.

    Marek