  • Data: 2004-06-30 15:50:37
    Temat: Re: Z zycia uniwersytetow powiatowych...
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    >No niestety znam ;-))) A co? Przewidujesz spartolony urlop w związku z tym
    >;-)))?
    To zależy gdzie jedziesz. Ja tam wolę taki kraj, żebym nie mógł gazet czytać,
    bo się latwo denerwuję od tego. A i tak zazwyczaj się kończy na tym, że
    kupuję USA today co pozwala łączyć przyjemne (piszą glównie o sobie)z
    pożytecznym (czegoś się o świecie dowiaduję).

    >Chętnie się zapoznam ;-)))

    To już młodsze pokolenie musi mnie zastępić w tym dziele pobożnym ...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl