  • Data: 2020-03-16 18:14:53
    Temat: Re: Wykresy WIG20, WIG, spółek i walut BEZ JAVASCRIPT
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:
    > [...]
    > Napisz co konkretnie potrzebujesz, bo dostęp do notowań ciągłych przez
    > serwisy www są płatne. [...]

    Chodzi mi o szybkie rzucenie okiem na (mały) wykresik dzienny/tygodniowy
    choćby WIG20 i paru kluczowych walut co się dzieje na rynkach.
    Wszystko z kompa który ma ustawienia bezpieczeństwa znacznie bardziej
    paranoiczne od typowych.

    Z mojej praktyki wynika że sama wartość WIG20 mówi sporo mniej niż
    taki choćby mały wykresik (np. leci ciągle w dół v. dołek już był)
    Jakby się działo coś wymagającego mojego sprawdzenia/reakcji to byłoby
    już z kompa z ze znacznie bardziej normalnymi ustawieniami.

    --
    A. Filip