  • Data: 2009-05-07 13:52:08
    Temat: Re: Wskaznik LTV - liczony od kwoty umowy czy od wyceny
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka kompleksowa porada prawna to juz kosztuje:)

    ale ja Twojej porady nie potrzebuje, skoro się na jakieś przepisy
    powołujesz to je podaj, a nie pisz o jakiś tam przepisach

    > Skoro tak sie upierasz, ze wycena nie ma absolutnie zadnego znaczenia
    > to powiedz mi prosta rzecz: a co z kredytami i pozyczkami
    > hipotecznymi, ktore nie sa na zakup nieruchomosci?
    > Co z
    > refinansowaniem kredytow np. 3, 4 czy 5 lat po zakupie? :)

    nie ma znaczenia do wyliczania LTV - tyle właśnie napisałem!
    i analizujemy konkretny przypadek

    > W Twoim przypadku - wycena mogla nie miec znaczenia bo byla CA w
    > wysokosci kwoty w umowie. Ale wyobraz sobie, ze jest w Polsce troche
    > wiecej umow niz Twoja.

    wycena to TYLKO potwierdzenie, ze nieruchomosc moze stanowic
    zabezpieczenie udzielonego kredytu...gdzie wartosc wyceny wystepuje w
    dokumentach?
    masz ja w akcie notarialnym? jest na umowie kredytowej?

    > Dla bankow licza sie wylacznie wyceny i juz. :)

    pracujesz w banku?

    > O czym bedziemy dyskutowac skoro dla Ciebie akt notarialny i umowa
    > sprzedazy to dwie [rozne?] rzeczy ?

    umowa sprzedazy jest zawierana w formie aktu notarialnego...ale przeciez
    trzymamy sie tematu i piszemy o LTV, no nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS