  • Data: 2009-05-17 12:53:24
    Temat: Re: Wskaznik LTV - liczony od kwoty umowy czy od wyceny
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    news:gtumvb$omh$1@opal.icpnet.pl...

    > urzędu skarbowego nie interesuje umowa sprzedaży tylko akt notarialny, w
    > przypadku gdyby wartość na nim rażąco odbiegała od cen rynkowych US może
    > zlecić własną wycenę.

    No patrz. A ja naiwny zawsze myślałem, że jeśli chodzi o umowy sprzedaży
    nieruchomości to muszą one być
    sporządzane w formie aktu notarialnego. A więc jeśli chodzi o umowę
    sprzedaży nieruchomości to zawsze jest ona aktem notarialnym. Kiedyś SM moły
    to robić bez pośrednictwa notarisza, ale obecnie nie ma już takich wyjątków.