    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpis hipoteki
    Date: Thu, 11 May 2006 10:11:50 +0200

    Boombastic wrote:

    > A czy w akcie notarialnym był wniosek o wpis hipoteki? Jeśli nie, to ty masz
    > złożyc wniosek do sądu o wpis hipoteki, a nie zaden bank. Bank przygotuje ci
    > tylko dokumenty.

    W akcie notarialnym jest że notariusz złoży wniosek o zmiany w dziale II
    (dane osobowe własciciela). W umowie kredytowej jest że bank złoży za
    mnie wniosek o wpis do działu IV (hipoteki). W odpisie z KW w dziale IV
    jest wpisana jakaś wzmianka ale jest tylko jej numer który nic mi nie
    mówi, być może ona dotyczy właśnie wniosku złożonego przez bank.

    Pani na bankowej infolinii po wklepaniu w komputer moich danych
    powiedziała że powinienem czekać na kolejne zawiadomienie z sądu, o
    zmianie działu IV.

    No to chyba poczekam. Mam tylko nadzieję że sądowi zajmie to mniej niż
    kolejne pół roku... Dam znać jak się sprawa zakończy, żeby było w
    archiwach googla dla potomności :)

    Karol