    From: Krystek <s...@k...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wilno, Litwa - jak najlepiej tam płacić
    Date: Thu, 24 Apr 2008 23:35:32 +0200

    RobertS pisze:
    > Anyone? Nikt z grupowiczow nie odwiedzał ostatnio krajów nadbałtyckich
    > na Wschodzie i nie ma swoich uwag? TIA
    >
    > wez karte z logo MC i nie zaplacisz prowizji za przewalutowanie na euro
    > lub usd... jezeli potrzebujesz gotowke to lepiej nabyc w kraju

    No to chyba zostanie mi gotówka. A chciałem być wygodny :-/ Widzę, że
    coraz bardziej opłaca się brać karty z logo MC, a po ostatnim numerze
    VISY pewnie sporo osób się przesiadło na ten system płatniczy.

    Czy pisząc karty MC miałeś na myśli tylko MC czy może też Maestro?
    Szkoda, że trochę późno się natknąłem na te konto BZWBK 24 walutowe, ale
    i tak karty przed majowym wyjazdem bym nie zdążył wyrobić.

    Może jest jakiś pre-paid od ręki żeby go zabrać za granicę?

    K.