  • Data: 2008-04-26 10:48:15
    Temat: Re: Wilno, Litwa - jak najlepiej tam płacić
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krystek <s...@k...eu.org> napisał(a):

    [...]
    > A jak kursowo si=EA to prezentuje? Op=B3aca si=EA w takiej budzie wymieni=
    > =E6=20 albo wyp=B3aci=E6 z bankomatu?

    He,he...
    Gdybym to ja pamiętał jak to sie wszystko kształtowało ;-)
    Powiem tak, przy 300 PLN które chcesz wydać (jak napisałeś)
    różnice będą naprawde nikłe :-)
    O ile mnie pamięć nie myli na Litwie w tych kantorach czy bankach
    mogą doliczać sobie dodatkowo prowizję za wymianę pieniędzy.
    Ja na kursach mBanku nie zawiodłem się jeszcze nigdy.
    Moja rada - używaj VE mBanku. Płać/wybieraj lity z bankomatu.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex