    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wierni sie skonczyli?
    Date: Mon, 5 Feb 2018 17:34:50 +0100
    <p59f5e$8vr$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <p59iif$mup$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    W dniu 2018-02-05 o 14:35, j...@j...org pisze:
> [...]
    straganiarz wystawił za pietruszkę paragon czy przyjął płatność kartą, to opisywany
    przez ciebie czarny scenariusz by się nie spełnił.

    > Minus 10 procent? A może minus 20 procent? Na jakieś naukowe dane się powołasz?

    Strzelam. Być może w praktyce byłoby i -50. Chodzi o kierunek i rząd
    wielkości.

    > Wiem, że słowo "nazizm" jest dość popularne ostatnio za sprawą obozu rządzącego,
    ale litości - dodanie go wcale nie wzmacnia siły argumentu, wręcz przeciwnie.

    Użyte tutaj ma na celu określenie czasu historycznego, jeśli tego nie
    rozumiesz, tylko jesteś uczulony na wyłapywanie słów, których się boisz
    używać, lub nie możesz używać, to raczej szkoda mojego czasu.

    Poza tym twój pomysł "olegalizowania" całej aktywności życiowej
    człowieka idealnie pasuje do hasła definiującego faszyzm: "wszystko w
    państwie, nic poza państwem, nic przeciwko państwu".

    statystyki, ale czasem w prasie ukazują się artykuły, że zatrzymano jakąś szajkę
    "wyłudzaczy na fałszywe faktury elektrowni" czy podobne.

    > Kilka rzędów trudniej.

    "Na jakieś naukowe dane się powołasz?"

    > A przypomnisz, kiedy ostatnio ukradziono komuś z konta pół miliarda USD?

    Doczytałem sobie to - wina giełdy, że niedostatecznie dobrze
    zabezpieczała swoje środki, zatem to nie jest argument przeciwko BTC,
    tak jak argumentem przeciwko zamkom w drzwiach nie jest to, że kogoś
    okradli, bo nie zamknął drzwi.

    --
    Liwiusz