  • Data: 2003-02-01 06:37:52
    Temat: Re: W Pekao SA podwyzka
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b1f69g$2d4$1@news.onet.pl>, Kulka wrote:

    > W moich stronach mówią o takich "frajerzy" ;-)))

    PEKAO SA jest dla mnie naprawde najgorszym bankiem a utrzymuje tam konto,
    (gdzie praktycznie nie mam zadnych pieniedzy) tylko i wylacznei dlatego ze
    ten bank jest pare krokow od mojego domu a co za tym idzie sa bankomaty.
    "Frajerami" mozna nazwac tylko i wylacznei te osoby ktore tam trzymaja
    pieniazki boo tak, bo zaklad pracy tam im przelewa wyplaty.
    Wydaje mi sie ze kazdy kto tu czyta ta grupe ma zalozne konto w jakims
    banku internetowym, no ale oczywiscie jakis w marmurku tez musi byc!

    AAA prosze podac jakis link potwierdzajacy o tym co mowicie!

    Maciej