  • Data: 2003-02-01 08:35:10
    Temat: Re: W Pekao SA podwyzka
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi sie ze kazdy kto tu czyta ta grupe ma zalozne konto w jakims
    > banku internetowym,

    ja myślę że nawet w kilku bankach internetowych :-)

    > no ale oczywiscie jakis w marmurku tez musi byc!

    zgadzam się, od czasu do czasu marmurek jest niestety potrzebny, i dla mnie
    podobnie jak dla Ciebie decyduje o tym kryterium "bliskość domu" oraz
    dodatkowo cena.
    Jakość obsługi np. ma dla mnie znaczenie wtórne gdyż z założenia staram się
    w moim marmurku bywać żadko - a jak już jestem to trudno - mogę tą godzinkę
    poświęcić na stanie w kolejce itd. To nawet dobrze mi robi, bo przypomina mi
    za każdym razem że banki internetowe nawet przy ich drobnych potknięciach są
    i tak o niebo lepsze niż marmurki.