  • Data: 2002-06-19 09:51:22
    Temat: Re: VC w Lukas Banku - przemyślenia po roku
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MichalL <m...@p...onet.nospam.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aeo9sb$35d$...@n...tpi.pl...
    > 1. Mozesz miec karte za darmo dla rachunku PRO. Fakt, rachunek kosztuje.
    Uzupełnienie zmieniono regulamin dla PRO promocja w postai bezpłatnego
    wydania zostaje zastosowana wyłącznie do pierwszej karty głównej do rachunku
    Zgubuiłem kartę.
    Za zastrzeżenie 25 zet - przy czym poinformowano mnie, zę w wypadku VC
    zastrzeżenie jest równowazne zamówieniu nowej i że te 25 to też koszt tej
    nowej. G. prawda - za wydanie 39 zet (konto PRO). Czyli zgubienie karty to
    64 zety.

    > 2. Wykonujesz karta za malo operacji, zeby sie oplacala.
    > 3. Druga karta kosztuje 25 zl. Wiec dla dwoch osob prog oplacalnosci sie
    > obniza.
    > 4. NAjwyzej oprocentowane konto w ebanku to VW, od 8,35%.

    I pytanie jedyne brzmi - czy warto płacić tyle, by mieć wypukła kartę.(I
    zaleta)
    Aha, kurs euro w transakcji w maju (koniec) wyszedł 3, 92... W kantorach
    NAJWYŻSZY jaki spotkałem był wtedy 3, 79
    i druga (malutka) zaleta - czytelna lista zakupów z miesiąca.

    No i skandal,zę jak konto miało 12 procent kredyt 29.9
    konto 8 procent - kredyt ile????? 29,9 nie drgnął nawet symbolicznie.
    No i chyba nie będę jednak wznawiał tej karty