  • Data: 2002-06-19 18:18:00
    Temat: Re: VC w Lukas Banku - przemyślenia po roku
    Od: "Agadir" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> wrote in message
    news:3D103A93.827DC73B@elka.pw.edu.pl...
> [...]
    posiadaniem VC warto się zastanowić.

    > Wiesz dla mnie największa zaleta karty kredytowej to utrzymanie
    > ciągłosci finansowej, w przypadku gdy pracodawca nieco spóźnia się z
    > pensją. Mając zerowe konto osobiste, nie muszę zakupów odładać na czas
    > "jak przyjdzie pensja".

    No, ale jak pracodawca spóźni się nieco bardziej niż zwykle, to możesz mieć problem
    :-)

    > Zawsze natomiast spłacam kartę w terminie i nie
    > ponoszę dodatkowych kosztów. Poza tym należy uwzględnić również fakt, że
    > praktycznie za każdą kartę wypukłą trzeba płacić. Jedne kosztują mniej
    > inne więcej. Jesli nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów związanych z
    > kartą, to zawsze możesz płacić kartą płaską, która w wielu bankach jest
    > darmowa.

    Karta kredytowa powinna być również darmowa, bo bank i tak zarabia na każdej
    transakcji, nie mówiąc już o horrendalnym oprocentowaniu, jeżeli spóźnisz się ze
    spłatą zadłużenia.

    Agadir