    From: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VC w Lukas Banku - przemyślenia po roku
    Date: Tue, 18 Jun 2002 23:50:41 +0200

    >Dzisiaj przyszedł do mnie wyciąg z ww. banku zawierający m.in. opłatę za
    użytkowanie karty w wys. 39 zł. Z racji tego przestudiowałem regulamin oraz
    tabelę >opłat i naszło mnie parę refleksji, którymi chciałbym się z wami
    podzielić.
    >1) Wyszło mi, że poza nielicznymi okresami wyjazdów zagranicznych wydaję
    poprzez VC nie więcej niż 500 zł/mies. Gdybym te pieniądze trzymał przez
    miesiąc >na najwyżej obecnie oprocentowanym 8% koncie w e-banku, to miałbym
    z tego 3,33 zł odsetek. Koszt karty na miesiąc to 3,25 zł, tak więc używając
    tej karty >praktycznie NIC się na tym nie zarabia.
    --
    >Pozdrawiam
    >Agadir

    Uzupelnienie:

    1. Mozesz miec karte za darmo dla rachunku PRO. Fakt, rachunek kosztuje.
    2. Wykonujesz karta za malo operacji, zeby sie oplacala.
    3. Druga karta kosztuje 25 zl. Wiec dla dwoch osob prog oplacalnosci sie
    obniza.
    4. NAjwyzej oprocentowane konto w ebanku to VW, od 8,35%.

    wniosek:

    Ozen sie, KK stanie sie bardziej oplacalna :). Wzrosna wydatki i spadnie
    sredni koszt karty.

    MichalL