  • Data: 2003-03-17 08:10:43
    Temat: Re: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakieś podstawy prawne? Bo sam jestem księgowym i tak robię i tylko
    > czekam na kontrolę czytając niektóre wypowiedzi na liście:-)
    > Bo IMHO nie ma na to przepisu. Znajoma biegły rewident też nie widzi
    > przeciwwskazań.

    Tez cos mi sie wydaje, ze tak.... W dalekiej przeszlosci, jako czlonek
    zarzadu placilem karta i dostawalem przelew na konto karty, jako pokrycie
    wydatkow. I kontrola jakos mi sie nie doczepila - fakt, ze trzeba bylo
    Kontroli tlumaczyc, co to jest karta :-). Nazwalismy to kontem i wszystko
    bylo OK

    > Co więcej znam Sp. z o.o., która nie ma kasy. Wszystko idzie przez
    > bank.

    Eeee... nawet zakupy gotowkowe spinaczy? ?? To juz chyba lekka przesada....

    M.