  • Data: 2011-04-03 18:56:23
    Temat: Re: USD - kiedy kurs > 3,00 PLN?
    Od: "P" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nikt nie przewidywal konfliktu w libii na taką skalę i nie zdążyli
    > przygotowac złotówki, zeby na tym zarobić.

    To juz spiskowa teoria ;) Ja nawet nie mowie o samej Libii, ale przeciez
    caly swiat afryki polnocnej (arabskiej) i inne muzulmanskie panstwa - wre,
    upadaja rzady itd. To sie jakos tam na cenach ropy odbija...

    A waluty - jakby nie reaguja...nie rozumiem tych zaleznosci - czasami
    wystarczy, ze jakas tam agencja Moody's czy inny jakis tam bank amerykanski,
    obnizy jakis rating np. kraju takiego jak Portugalia z np. AA+ na AA czy cos
    w tym guscie - i sypie sie PLN/USD, PLN/EUR, EUR/USD itd. - i to sypie
    znaczaco i kilkanascie % itd....

    A np. takie zdarzenia jak faktyczne zalamanie gospodarki Japonii (na dlugie
    lata pewno), jakies wpomopowywanie miliardow jenow w ta gospodarke by banki
    nie padly itd (a przeciez Japonia ma wiekszy wplyw na gospodarke swiatowa
    anizeli np. Portugalia) - zawirowania w swiecie arabskim itd. - nic nie
    zmieniaja...

    Wiem, ze nie ma sztywnych regul - ale zeby az to byl taki random zupelny??
    ;)