  • Data: 2011-04-03 17:33:21
    Temat: Re: USD - kiedy kurs > 3,00 PLN?
    Od: "P" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Obstawialbym padniecie PLN, ale najszybciej ok. polowy 2012 (to dyskusja
    > na inny temat i nie bede jej ciagnac), wtedy zobaczysz kurs blizej 4zl niz
    > 3 zl. Na odwracanie EUR/USD trzeba bedzie jeszcze troche poczekac, bo na
    > razie obstawiaja szybsza podwyzke dla EUR. Ameryka jest mniej
    > przewidywalna niz powiedzmy taka polska RPP i tam potrafia sie zebrac
    > nagle i podwyzszyc stopy i to wicej niz oczekuje rynek.

    Hmmm...padniecie PLN? Akurat jak dla mnie - super. Tylko nie wiem jakie
    wskazniki mialyby to jakos wieszczyc, bo jak narazie to chyba wszystko idzie
    (wskaznikowo!) OK, jak juz to pograzylyby EUR takie kraje jak
    Portugalia/Grecja/Hiszpania/Irlandia?

    Co do USD - to nie jestem w stanie zrozumiec tych wahan do EUR, to nie idzie
    racjonalnie...

    Jeslibys jednak chcial pokontynuowac dyskusje odnosnie padniecia PLN - to
    chetnie, mysle, ze sie zmiesci w ramach tematycznych tego watku ;))

    Pozdro>P>