  • Data: 2022-05-12 09:51:16
    Temat: Re: Toyota - Konto Indeksowane
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 11 maja 2022 o 23:13:30 UTC+2 Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał(a):
    > Date: Fri, 06 May 2022 00:36:43
    > From: Dawid Rutkowski
    > Zapraszam na Ursus, tu wniosek złożysz praktycznie od ręki.

    O, dzięki, jak widać usenet w off-topicach bywa równie skuteczny jak Matka Boska.
    Nam ww. MB pomogła, bo z głupia frant wybraliśmy się w piątek przed majówką koło 11 -
    a DC już opustoszało, wiec kolejka do drugiej tury numerków była na tyle krótka, że o
    14 załatwiliśmy (a byli też ludzie, co próbowali 4. raz, bo w poprzednich próbach
    brakło numerków).
    Ale może przyda się znajomym.
    Nawet nie wiedziałem, że w Ursusie jest ten referat.
    Publikacja tego info na newsach raczej jednak nie spowoduje napływu chętnych...
    Ale na produkcje czeka się miesiąc, rok temu (wciąż spoglądając śmierci w oczy przy
    wizycie w urzędzie) dostałem po 2 tygodniach.