  • Data: 2004-07-08 09:54:02
    Temat: Re: Token VW przestal poprawnie dzialac
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres> szukaj wiadomości tego autora

    Był 8 lipiec (czwartek) gdy o godzinie 09:37 *MarcinB* napisał(a) :

    > Odpowiedz mi proszę: Ile pobierają w VW za wymianę tokena uszkodzonego na
    > nowy (100 czy 100+10)?

    linia VW sugerowała żeby zastrzec token (10zł) a potem wydać nowy (100zł).
    ja zasugerowałem że nie musi być zastrzeżony-sam zniszczę go komisyjnie ;)
    i chce tylko nowy bez żadnych dodatkowych obciążeń - zapłaciłem 100zł

    > Mój token ma pęknięty wyświetlacz po upadku i wyświetla bzdury. Ktoś może
    > wie, czy da się to jakoś podciągnąć pod darmową wymianę?
    mój który został zgniecony też miał "tylko" pęknięty wyświetlacz, nawet
    wyświetlał poprawnie poza jedną cyfrą ;).

    >Albo czy
    > rozwiązując umowę musiałbym oddać sprawny token pod groźbą kary (100zł)?
    to by było zbyt proste...

    Daniel
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."