  • Data: 2004-07-09 13:21:56
    Temat: Re: Token VW przestal poprawnie dzialac
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres> szukaj wiadomości tego autora

    Był 8 lipiec (czwartek) gdy o godzinie 15:07 *MarcinB* napisał(a) :

    > Próbowałeś dyskutować, czy po prostu zamówiłeś nowy (przepraszam za
    > dociekliwość)?

    wiem z autopsji że z konsultantem i tak za dużo nie wynegocjujesz. On ma
    komputer a w nim program w którym może zaznaczyć lub nie jakąś opcje - to
    jego praca - na resztę nie ma wiekszego wpływu.

    Jak dzwoniłem to prośiłem żeby wydano mi nowy token, konsultant na to że
    dobrze by było go zastrzec, a ja twardo twierdziłem że tego mi nie
    potrzeba, no chyba że za darmo ;)
    ot i cała tajemnieca :D

    Daniel
    "Nie kradnij! Rząd nie znosi konkurencji!"